15 november 2012

Torsdagens tema i Fabriken

Visst är det så- man kan aldrig ha för många plädar eller kuddar! Idag i Fabriken är det textil det handlar om och jag har valt att visa er vad det handlar om just hemma hos oss!


Färgerna som gillas bäst just nu i textilierna är vitt, beige, ljusblått samt rosa. Denna härliga pläd är tunn och världens skönaste att svepa in sig i. Färgerna är beige, vit och ljusblå.

Beige dyna med broderi från Perfect Home

Kuddarna i vardagsrummet går i nästan samma nyanser som ni ser. I vårt hem är mattorna vita och sofforna likaså så dessa färger är härliga för ögat. ( Ja, som ni vet har jag lite svårt att vänja mig med det rosa men än hänger de med...)


I sovrummet...


...där gillar jag det ljusblåa, beige samt mörkblått och vitt.
 H&M:s Petunia Gardens dynor, hittade jag på min senaste loppisrunda för hela 2 euro styck!

Ja, det var textilier och färger som just nu samsas i vårt hem.
Vill ni se mera textiler kan ni klicka in hos Fabriken..

Glöm inte att delta i utlottningen (klick)  här på bloggen...   ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!