16 januari 2013

Myspys hemma och frågestund på bloggen !

Satt i soffan med en ynklig och hostig 11-åring. Han bad mig laga varm kakao och ville att vi skulle mysa lite. Tände några ljus på silverbrickan på soffbordet. Älskar mitt ljushus från Walther & Co. Ännu finns det bara ett endaste ett men jag hoppas verkligen att det så småningom skall bli en hel huslänga. 


Den stora silverkotten köpte jag före jul från Cafe Latte Spirit som är en av mina absoluta favoritbutiker (ifall ni inte visste det). Min januariutlottning är lite sen men kommer i stället att hålla på lite längre. Vinsten kommer att vara något som är perfekt till hemmet!


I väntan på utlottningen tänkte jag att det kunde vara frågestund här på bloggen. 
Dvs ni får fråga av mej precis vad som helst , det kan gälla inredning, bloggen, familjen , mej själv eller ja, helt vad som helst. Det går bra att ställa sin fråga/sina frågor anonymt! 


Nu skall jag åka till skridskobanan för att hämta hem sonen !

Ställ frågor...


3 kommentarer:

  1. Mysstund med barnen HÄRLIGT! Va får dig att le? Har det bra!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Ljushus är alltid ett säkert kort, både fina oc mysiga :)
    Hur blev dotterns rum? Ska bli roligt att få se resultatet av färgen..
    Kram Jojo

    SvaraRadera
  3. Vadskulle du allra helst vilja lära dig?

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!